مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

قابلیت جدید گوگل کروم مقایسه نتایج جستجو را آسان‌تر می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۲۶۲۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
قابلیت جدید گوگل کروم مقایسه نتایج جستجو را آسان‌تر می‌کند
گوگل ویژگی‌ جدیدی را برای گوگل کروم معرفی کرده که نتایج جستجو را در یک نوار جدید کنار مرورگر نمایش می‌دهد تا بدون بازکردن تب جدید، هم نتایج کارآمدتر شوند هم بازگشت به صفحه قبلی راحت‌تر شوند.

شهرآرانیوز - گوگل درباره نحوه عملکرد این ویژگی جدید گفته است: پس از کلیک روی یکی از نتایج جستجو، کاربر به صفحه وب منتقل می‌شود. سپس، یک دکمه با متن «باز کردن جستجو در پنل کناری» در نوار آدرس ظاهر می‌شود. با کلیک روی آن در کنار مرورگر یک نوار باز می‌شود که صفحه جستجویی که کاربر قبلاً به آن دسترسی داشته است را نشان می‌دهد. از آنجا کاربر می‌تواند روی نتایج دیگر کلیک کند که هرکدام در پنجره اصلی تب باز می‌شود.

این ویژگی که مشابه نوار کناری مایکروسافت اج است، برای مقایسه گزینه‌های مختلف جستجو بسیار مفید خواهد بود. 

این اولین ویژگی نوار کناری کروم نیست. در ماه مارس، گوگل عملکرد مشابهی را ارائه کرد که به کاربران امکان دسترسی سریع به فهرست خواندن و نشانک‌ها را می‌دهد.

گوگل کروم قابلیت جدید دیگری به اسم «ردیاب قیمت» هم معرفی کرده که از چند ماه پیش برای اپلیکیشن اندرویدی آن در دسترس است. با این قابلیت هنگامی که کاربر وارد مرورگر می‌شود و از صفحه یک فروشگاه بازدید می‌کند، دکمه «ردیابی قیمت» ظاهر می‌شود. اگر کاربر روی این دکمه کلیک کند، پس از ارزان‌شدن محصول از طریق ایمیل به او اطلاع داده می‌شود. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->